Frukost (detta börjar kännas lite tjatigt)

Jag har genom vissa studier kommit fram till att min familj är en aning udda. Inte nog med att vi är konstiga psykiskt (för det visste man ju redan), utan jag har gjort en riktig undersökning, och kan på så vis stärka min åsikt (att vi faktiskt inte är som alla andra). Det som först ledde till min nyfikenhet var att man bara genom att gå in på toaletten kunde märka att vi hade besök, ingen behövde alltså tala om för en att det fanns en individ i hemmet som egentligen inte hörde hemma här. Jag har därför besökt toaletten varje gång vi haft besök, och har kommit fram till att de flesta familjer inte stänger toalettlocket efter sig när de har uträttat sina behov, vilket vi i min familj faktiskt gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0