Woah!

Jag har internet på mitt rum!!!! DEt är helt FANTASTISKT! Jag är överlycklig! Dock fungerar inte mitt användarkonto, men i alla fall... Jag ska gå och prata med datanissen imorgon och undersöka saken... Använder A Bras användare just nu, och det kan man ju itne göra hela tiden... Är i vilket fall som hels jätteglad, och nu kommer ni kunna nå mig säker 20 minuter om dagen, eller något sådant ^^



Jag vill verkligen åka med dit i år igen, men vågar inte på grund av alla risker det medför på armar, händer och fingrar... Jag längtar som en galning, men huvudet säger nej. Just nu vill jag nästan inget hellre än att följa med, och det är just det där "nästan":et som gör att jag inte gör så: Tänk om det skulle hända något! Tänk om två års gymnasietid i Vbg varit förgäves, bara för att jag vill åka snowvoard i en vecka! Nej, det är inte värt risken... Kanske kan man åka dit efter sökningarna? Fast då betalar väl knappast föräldrarna, så då fungerar det inte i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Lehane

Men de måste väl ha förståelse för om du skulle bryta ngt - retake elr nåt. Jag tvivlar på att de skulle ge dig fíngret och säga: "Nanananananana!!!"



Fear only holds u back from life.

2009-01-13 @ 23:29:28
Postat av: Emma, the one and only

Nej, vad jag vet har man bara en chans. Tror knappast att de skulle vänta den tiden det tar att läka en arm för att bestämma vem som får komma in och inte. Nej, jag får helt enkelt stanna här... :(

2009-01-14 @ 20:11:53
URL: http://coccinellidae.blogg.se/
Postat av: Lehane

Men det är väl bara preliminärt?

2009-01-14 @ 20:50:46
Postat av: Emma, the one and only

Nej, det är definitivt om man tackar ja. Det är det största provet av alla innan man söker jobb då...

2009-01-14 @ 22:32:10
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0