The Blower's Daughter

Jag lyssnar på Damien Rice just nu :P JAg har kommit på att jag nästan inte har några låtar med THe Cure alls, så det är inte så konstigt att jag inte har hört så mycket med dem! :D

Just nu håller jag på att vika min tvätt och lägga ner den i lådorna/hänga upp i garderoberna. Det gick skit att öva idag, menn ajg pinade mig igenom två timmar i alla fall... Hoppas inte F blir jättearg på mig imorn (A) Nej då, det blir han inte, för han tycker om mig :D

Imorgon är det Lipz som gäller! Nästan hela klassen kommer åka dit och jag med dem. Dock ska jag ha baslektion innan, så jag vet inte riktigt när jag kommer... Men före 21, definitivt!

På fredag ska jag till mormorissen och mysa. Hon mår fortfarande inte riktigt bra, men jag hoppas att hon blir bättre under min vistelse där. Har tänk läsa ut Wuthering Heights  då också, men vi får se hur det blir med det.

Jag vet inte vad engelskal'xan till på fredag är!!! GAaahhh!!! :S:S:S:S

Nej nu ska jag vika klart!
G'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0