Svampvarning!

Just nu sitter jag och tittar på smycken på asos.com och hittade världens sötaste halsband!

Titta på det! En jättesöt liten svamp. och ja, den är verkligen jätteliten! Jag vill ha!

Och på tal om att jag vill ha saker skulle jag gå och handla idag också. Jag tänkte i och för sig inte köpa mycket mer än mjölk, men kände för att se hur mycket pengar som var kvar på kontot ändå, och tur var väl det! Jag hade 16 kronor!!!! Så nu har jag bara 8 kvar, eftersom mjölken kostade 7,95 (en liter mellanmjölk). Tur för mig att jag fick lite av pappa förra veckan, annars hade jag nog itne överlevt... Inte med tanke på att vi gick ut i torsdags i alla fall...

Just det! Vi var på Lipz i torsdags! Min stora fråga är nu då, är denna tankeställning jag hade normal? Jo, ni ska få mer information först, innan själva tankarna:

Låt oss säga att du dansar med en kille och han helt plötsligt säger "Okileje, elle?", du säger "Hah?" "Toaletten, elle?", du skrattar, skakar på huvudet och lämnar honom för att dansa med dna vänner igen...

Mina tankar efter detta var då:
  1. "Woah! Jag måste vara heeeet ikväll!"
  2. "Vad desperat han måste vara, som frågar första bästa tjej efter sex!"
  3. "Ser jag så jävla slampig ut!? =-/"
Är de normala tankar? Eftersom jag inte varit ute så himla mycket vetjag inte riktigt hur den världen fungerar, men iaf...

Nu ska jag sova!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0