Sorg

Nu har jag suttit i flera timmar med mitt projektarbete och är äntligen klar för dagen (/natten). Idag är en ledsam dag, för jag har bara haft en massa måsten, så jag har inte kunnat njuta av den - något man borde få göra under sin sista "riktiga" dag på jullovet. Dock har jag helahelgen på mig att njuta, men då är det Vägus, så då kommer jag inte ha tid med sådana dumheter.

Men nu måste jag nog sova, annars kommer morgondagen bli som denna, och det är inget positivt... Hoppas att Trolleyn kommer imorgon, annars måste jag åka hem nästa helg också. :/

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den kom :D

2009-01-09 @ 11:03:47
URL: http://haannahlarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh my! Du vill alltså inte åka hem nästa helg!? :(

2009-01-11 @ 22:56:29
Postat av: Lehane

Oh my! Du vill alltså inte åka hem nästa helg? :(

2009-01-11 @ 22:57:04
Postat av: Emma, the one and only

Nej tyvärr går inte det.. Eller det känns väldigt onödigt att göra det i alla fall...

2009-01-13 @ 22:41:27
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0