Amen

Jag har bestämt mig för att bli en snäll flicka, vet bara inte hur än. Kanske borde jag ha med mig mobilen lite oftare, så att jag kan svara när far försöker nå mig för att säga att det är mat. Kanske bör jag vara på ställen där folk kan nå mig bättre över lag..? Kanske skulle jag helt enkelt säga upp bekantskapen med alla, så slipper folk bli besvikna på mig och jag kan känna miig tillfreds!
...
Nej, det vore nog att gå lite väl långt! Jag får nog göra som jag gör nu, men kanske kolla på klockan lite oftare och därmed försöka passa tider och sådant.

Om någon kunde ge mig 1111,29 sek skulle jag bli väldigt glad. Kanske till och med 477 euro? Vad ska man med 477 euro till om man inte vill ge dem till mig menar jag (A)? Usch, ångest!

Någon som vet en bra film som man kan köpa?

K och jag tittade precis på Mean Girls och den är så hemsk! Jag klarar inte av att se på allt dumt och elakt de gör! Det är som i Lejonkungen II när hon den lilla flickan försöker leka kull med han den där lilla mörka killen: hela kroppen fylls av obehagskänslor och man vill bara ge sig av därifrån!  Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0