Vita bönor i tomoganoff

I onsdags åkte jag hem till Uricehamn för att hämta ett brev, och det visade sig att jag hade gått två stycken, så det var tur att jag åkte. I det efterlängtade brevet stod det att jag är ensam sökande till Malmö(!) på bas, så någon konkurrens blir det inte direkt...

Idag har jag varit nyttig och städat, dammsugit, torkat golv, städat lite till (i köket), två tvättat minm egen och korridorens tvätt och dessutom oljat upp min cykel! Känner mig jätteduktig :D Dessutom har jag duschat och lvat bas. Dock har jag syndat och suttit vid datorn lite för länge... Nästan en timma sammanlagt.. :S

Såg ni basen på melodifestivalen? Han höll TYSKT! German power!

Skåne gick på Café och köpte en chokladgrej med en hög sak och maräng och grädde inuti som var jöttegod, om ni ville veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0