Spelhelg

Jag förstår inte varför alla roliga saker ska ta slut, men allt som är tråkigt bara fortsätter att komma! Det´n här heögen har varit jobbig, men ändå rolig! Fick träffat en massa roliga människor (en eloge till fagottisterna, som numera är mina favoritögongodisar) och hade jättetrevligt! Fick övat lite också, både ig¨r och idag, men ajg vet inte riktigt hur myckt det gav, för jag var sjukt trött, men i alla fall... OCh så tog han den där Olle en massa kort, varav ett på mig, som faktiskt blev riktigt fult, men var kan man göra? Igår var vi kvar på hotellet efter lärarnas musikquiz och tjatade på om det ena än det andra. Det var riktigt mysigt måste jag faktiskt säga!

Idag hade vi våra sista repetitioner och konserten, och sedan var det bara att söga hej då till folket och bege sig hemåt. Jag fick några mobilnummer också, inte för att jag vet när jag ska få användning för dem, men det kommer säkert en tid då man behöver medmusiker ^.^ Usch! Jag blir lltid lite deppig när man måste splittra ett så härligt gäng! Det är inte alls kul! Det bästa nu vore egentligen om alla kom in på samma stäle och bestämde sig för att gå där, men eftersom jag och den ena A söker Malmö i första hand, den andra A söker Stockholm och R söker Gbg blir det antagligen inte så... Förhoppningsvis får man väl nya vänner som kanske kanske kan mäta sig med dessa... Kanske... Till hösten kanske de ska vara med i Vägus båda två! Jag hoppas verkligen på det, för det skulle bli helt grymt!

Imorgon har jag pianouppspel 10,15, så håll tummarna!
På tisdag har jag Samhällsprov, så håll tummarna!
På onsdag har jag svenskaprov, så håll tummarna!
På torsdag har jag Gemu-prov, så håll tummarna!
På fredag har jag... En inlämning, men den behöver ni inte hålla tummarna för alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0