Gröt

Idag pker jag hem till mormor för att spendera lovveckan där. DOck åker jag till Gbg med R redan imorgon för att leta balklänningar, och sedan sover jag över hos F, då vi har spelning fram till 22, och det inte går några tåg som jag hinner med. Sedan spenderas alltså större delen av tisdagen och alla dagar fram till fredagen hos mormor, och just den dagen åker jag till F igen för att ha lektion, och sover där än en gång, enär vi har repetition från 12 på lördagen. Konserten börjar 15, om nu någon är intresserad... Sedan åker jag hem till mormor igen (efter att, förhoppningsvis, ha träffat A och R där i Gbg). På två repetitioner och en konsertdag tjänar jag då 2000:- efter skatt. Jag vet att det inte är så jättemycket pengar, men "småfisk är också fisk", som F brukar säga, och jag är i stort behov av pengar nu inför resor, student och flytt.

Nu ska jag gå och packa min väska och se till att jag får ett skönt lov med mycket basspel och läxläsande ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0