Frukostmat

Inatt gjorde jag det igen! Drömde om dig alltså... Jag förstår det inte riktigt, för jag bryr mig inte om dig så pass att jag borde drömma saker om dig... Inte för att det var en sådan dröm, nej du bara fanns där, men jag blir ändå lite fundersam. Det var alltså bara en helt vanlig dröm, fast med "fel" person i, men vad vet jag; kanske finns det en anledning till att du var med? Jag gissar att det berodde på att vi pratade en del igår, och att ditt namn dök upp när jag samtalade med andra. Det kan nog också ha berott på att jag i drömmen befann mig på platser där jag inte varit tillsammans med någon annan än dig... Men strunt samma, det är ganska ointressant, om jag får säga så själv. Det enda jag kommer ihåg av drömmen - utöver det att du och jag gick på bussen i M - är att Lillebror ville äta en macka med leverpastej, och far blev arg på honom för att han ville ha av den nya pastejen, och då inte äta upp den gamla ;)

Så intressant var alltså min natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0