Hemma

Nu var det allt ett bra tag sedan jag skrev sist, men det har hänt så mycket, och ingenting att jag faktiskt inte har hunnit med. Jag orkar nämligen inte gå ner till datorn varje dag bara för att uppdatera min blogg, men det bli nog bättring på det när vi får trådlöst till elevhemmet (man kan ju hoppas i alla fall).

Det som hänt sedan sist är att jag har:
  • varit i Manchester och haft mys med folk från Vargönssymfonin
  • "flyttat tillbaka" till Vbg igen
  • varit i Ystad med släkten
  • fått K glad genom att vilja gå med honom på Aimee Mann 7(?) november i Göteborg(!)
  • åkt till Vara och spelat med Vägus (Västra Götalands Ungdomssymfoniker) på höstens första rephelg
  • spelat på en helt underbar bas hos Ferdinand
  • laddat hem ny (eller ja, ny för mig) mysik från biblioteket (helt lagligt)
  • sett på mer Angel och sådant hos K
Så, det var väl allt sammanfattat tror jag... Skrev visserligen första skoldagen också, men det var så slarvigt så..^^ Nu har jag i alla fall fått hem första avsnittet av andra säsongen i en av mina favoritserier (Secret Diary of a Call Girl), som jag ska titta på nu. Kanske skriver jag igen snart, men vi får se ^^


Kommentarer
Postat av: Lehane

Secret Diary of a Call Girl är SÅÅÅ bra denna säsongen! I love it <33

2008-10-24 @ 01:15:23
Postat av: Emma, the one and only

Ååh! Och jag har bara sett ett enda avsnitt! Jag vill se fler, men att ladda hem hemma tar år och dar, och på elevhemmet är det olagligt... Mer olagligt ^^

2008-11-02 @ 12:39:51
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0