Jobb

Igår/natt/dag har jag jobbat och slitit med R. Han var på väldigt bra humör när han kom 13:00 och sken som en sol då han byggde med sina klossar. D, M och jag hjälptes åt att vakta honom, och behövde egentligen inte göra speciellt mycket. R var busig när han skulle bada, men det var inga större problem. Det var också lite jobbigt med lakanen när han skulle sova, men vi struntade i honom, och då somnade han så fint så. Dock "råkade" han slå till mig ganska hårt i huvudet, men det är inga fel vad jag har märkt ^^




Natten flöt förbi ganska obemärkt, då R somnade runt 19:30-20. L, som hade nattskiftet, kom vid nio och löste av D och M. Själv skulle jag ha jour och sova (med lön! Underbart!), vilket jag fick göra helt ostört. L och jag tittade på fotbollen (Ryssland-Spanien (0-3)), och sedan lite på Sagan om Ringen, fast jag orkade inte riktigt, så jag gick och lade mig runt halv ett-ett.

Klockan 06:36 gick jag upp igen för att bädda upp sängen och packa min väska. R fick sin välling och 07:45 kom taxin och K och hämtade honom. jag och L åkte åt var sitt håll och jag var hemma runt halv nio. Nu sitter jag vid datorn och slöar för jag är jättetrött. Jag vill åka och shoppa, men har inga pengar att shoppa för, då jag måste spara till diverse resor... Jaja, man får väl glädja sig åt att man har körkort i alla fall :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

låter trevligt faktist :D Du får jättegärna rösta på pollen i min blogg, för då vet jag vad jag kan förbättra med bloggen! :)

2008-06-28 @ 23:28:40
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0