Praha

Igår kom vi fram till Prag (huvudstaden i Tjeckien, för den som undrar). Vi bor i en liten lägenhet (i Horni Pocernice) med flera rum och kök och lite sån't ^^ Fönstrena är rätt så roliga, för de går att öppna åt två olika håll: dels som man brukar göra, men det går också att luta dem inåt så att man får en öppning vid taket. :D

Här är inte speciellt varmt, men vi överlever väl ändå. Dessutom ska det bli varmare i veckan... Jag kommer inte på så mycket att säga, som ni kanske märker...

Idag ska vi gå på Karlsbron och kanske lite annat också, titta på stan i alla fall :P



Jag har målat mina tånaglar :D


Ni får väl ha det kalas, och allt det där! Jag skriver säkert igen närnnågot roligt händer :D
Nu ska jag borsta tänderna, och sedan ge mig ut på dagens äventyr!
Ahoj!

Kommentarer
Postat av: Lehane

Have wunderschön!

Kommer bli en jobbig vecka i U utan dig ^^

Men jag har Angela Chace (My So-Called Life!!) som sällskap under tiden. Och på torsdag har jag annat exklusivt sällskap :P

I really need to find new friends here XD

...synd att det typ blivigt omöjligt...

2008-07-14 @ 20:06:55
Postat av: Anonym

Jo, det blir säkert bra, men jag kommer ju hem på fredag redan. Sedan jobbar jag iofs hela lördagen, men iaf^^ Det blir värre för mig när du åker till Spanien, för dels är du borta i 10 tagar (!), och sedan så är alla minaandra kompisar typ 13 mil bort ^^

2008-07-14 @ 23:10:49
Postat av: Lehane

Men åker inte du till Manschester när jag åker är i Spanien?

2008-07-15 @ 15:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0