Mycket, mer, mest

Idag är femte dagen i rad som jag jobbar, så efter det har jag bara... tre dagar kvar! Ja och sedan har jag tre dagar till nästa vecka, och sedan blir det Manchester (Yay!). I förrgår/igår var jag inte där jag brukar jobba för jag var på det andra korttids:et (det "riktiga" korttids) med D. Vi vare helt ensamma jag och D, vilket fungerade helt okej, om man bortser från att vi åt lunch klockan 19 och kvällsmat 20:30. Idag och i morgon ska jag också vara ensam med honom, och det ska nog gå bra. Jag vet inte riktigt om jag slutar 12 eller 08, men det ska nog lösa sig (jag får bra betalt i alla fall;)). Jag ska vara på det här (riktiga) korttidset hela veckan också, så jag kommer nog in i det lite mer sedan. Jag hoppas att de hör av sig fler gånger i höst/vår/till sommaren och vill att jag ska jobba mer, för jag behöver verkligen pengarna! Men vi får se hur det blir :P

Jag har fått min första lön för året också, och har faktiskt lyckats skrapa ihop tillräckligt för att betala Manchesterresan och fickpengarna där! Jag är tritkigt stolt, måste jag säga!

Det har varit soligt ute nu i flera dagar, och jag tror att jag har lyckats få lite färg i alla fall, trots att jag har jobbat en del. Det är klart,när man är med R. kan man inte vara ute så mycket, eftersom han är som han är, men med D. kan man vara ute hur mycket som helst och han klagar inte! Det är underbart :D Vi var och badade i fredags och gick en promenad runt sjön, somi och för sig är väldigt liten - runt om är det fem kilometer, och på de fem kilometerna ser man sjön under totalt en, så när man går runt sjön är det en omväg på kanske två kilometer ^^



Nu ska jag gå och dricka upp mitt kaffe och sedan väcka storebror och öva bas. Jag ska åka till jobbet om cirkus en timma, så jag får jobba på lite.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0