Humm...??? :S

idag läste jag på SM's hemsida... blev inte glad direkt, men jag var faktiskt lite beredd på det. Det är väl ganska naturligt att boken kan komma ut i USA den andra, och att det tar lite längre tid innan den kommer till kalla Sverige..? "the fans outside of North America have to wait until August 4th, and they don't want the story to be spoiled any more than anyone else." Vad säger man? Det finns kanske inte så mycket att säga mer än att det är lite tråkigt... Jag behöver i och för sig lite mer tid, eftersom jag måste läsa om alla de andra böckerna (har ju faktiskt itne läst dem sedan strax innan min födelsedag (i april)) och jag håller på med en massa andra böcker just nu så jag kan behöva två extra dagar... Men det är fortfarande inte så roligt att vänta....


Idag ska vi till någon fornborg som jag inte kan stava namnet på.Den heter något på V... Jaja,jag hoppas på vackert väder och god mat :P kanske får vi se de däringa gatumusikanterna som är duktiga idag... Vi får se ^^ Igår var det några, som intevar specvielt bra, men det finns några som praktiskt taget aslltid är där, som mor och far tyucker om:P

Ha't!
Ahoj!

Kommentarer
Postat av: Lehane

Men jösses, det är två dagar - chilla!!



Läsa alla igen!? Får du måste ju ha glömt så mycket efter att ha läst dem typ 3-4 ggr ;D

Jag kommer ihåg allt, och jag har bara läst dem en gång ^^

2008-07-15 @ 14:23:26
Postat av: Emma

Nej, jag har väl inte glömty så himla mycket... men i alla fall :d Jag tycler om att komma in i stämningen när den nya boken kommer :P

2008-07-15 @ 23:20:52
URL: http://coccinellidae.blogg.se/
Postat av: Hanna

Synd om dej som måste vänta SÅÅ länge ;)

2008-07-16 @ 17:58:36
URL: http://haannahlarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo, jag vet, men du måster ju också vönta så länge..?

2008-07-16 @ 23:20:03
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0