Hon är som vinden...

Idag har jag jobbat på BL igen... Jag känner fortfarande lukten i min näsa, men hoppas på att den ska sköljas bort när jag badar, om jag nu kommer iväg och badar... Far och Lillebror har mitt fordon och verakr inte komma hem! (KOM HIT NU FFS!!!!) K väntar dessutom på mig, och det vet ju ingen hjur länge han orkar vänta! Han ska dessutom upp tidigt och jobba imorgon bitti (muahahahaha!!!!), och, jag menar, börjar man 06:00 vill man kanske inte vara uppe hur länge som helst bara för att ens s.k. "vän" inte klarar av att ta sig till badplatsen! Jag hoppas att de kommer snart i alla fall, och att K står ut med mig. Han får då alltid vänta!

K och jag har alltså samma arbetsplats (eller ja, jag har två, men den ena delar vi; den med 5 minutersraster och 15 minnuters lunch). Detta insåg vi (eller jag) runt klockan... efter åtta någon gång... Kanske tio (?) då K sprang in i mig (han kom fram och hälsade). Sedan (något lite senare) stod vi faktiskt och hämgde upp plåt tillsammans, och jag kan berätta att det är väldigt mycket mer underhållande att hänga plåt med någon om man verkligen känner, än med sådana man inte känner! Vi jobbade även med MRS B.F, som inte verkade vara ett stort fan av deodorant, men K tyckte om henne ändå, så vi uppkallade henne efter en bok, vars namn K tycker om:




Nu kom precis min far hem, så jag ska höra av mig till K, så att vi kan bada!
Ha det kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0