Sent...

Vi had ebehövt åka för cirkus 20 minuter sedan och har inte kommit iväg än. Far måste kissa och sådant... men nu låte rdet som om han kommer? Inte? Hepp... Jag börjar bli lite stressad, för jag ska vara i Gbg 12.30, och då ska jag vara redo att spela! Illa, illa. Och nmär jag skulle packa in basen i bilen var den plötsligt borta, så det var inte sirekt något jag kunde göra. Far hade nämligen åkt ivög för att tanka? Nej jag vet faktiskt inte vart han åkte, men jag misstänker att det var det han gjorde. Hoppas att de andra inte har övat så mycket, för det har inte jag, och om de har gjort det kommer jag att känna mig jättedålig :D MEn men, nu ska jag stressa på pappa lite. Ciao!

Kommentarer
Postat av: M(irela)

nej men emma! har en blogg! som hon inte skvallrat om! hallå! :*

2008-12-30 @ 14:02:21
URL: http://snakecharmer.blogg.se/
Postat av: Emma, the one and only

:D

2008-12-30 @ 21:09:35
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0