Bor(ing)ås

Idag var jag och K i Borås och tittade på kläder på rean. Dock var det inte så värst mycket kvar i alla affärer, så K kom hem tomhänt medan jag bar på två påsar med två plagg i varje. Det blev en klänning, kjol, body, kofta, hamburgare och kaffe latte vanilj (som för övrigt var det bästa köpet ever, för jag behövde den verkligen!).

Imorgon kommer R och hälsar på! Hoppas det blir roligt, hon har ju aldrig varit här förut, så det är lite spännande. Hon ska nog få storasysters rum att sova i tror jag... Hon, K och jag ska i alla fall ha roligt hela kvällen, det är i alla fall planen, får hoppas att det blir så också.

Nu måste jag gå och greja lite, för jag ska till K igen och se på film om en liten stund. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0