16 tisdag december

Idag hade vi julmys på klassrådet och bytte julklappar (jag fick tre stiftpennor i olika svarta nyanser (mycket vackra)), och hade levande ljus. Jag fick min efterlängtade skolkatalog, vilken gjorde att min sjuka inte känns riktigt lika dålig... Eller kanske inte...

Efter skolan gick i alla fall jag och R till någon syaffär och tittade på balklänningsmönster, som hade ganska många fler mönster än den vi var i i Uddevalla i lördags! Det fanns så många olika fina klänningar att det inte var klokt! Och så ska man bestämma sig för EN! Jag antar att det nästan blir ännu svårare sen när man ska bestämma en färg också... Mn måste ju a en som man ser brun ut i, och samtidigt en färg som alla andra inte använder sig av. Tror den blir blå eller grön... Den här tycker jag ä'r vädigt fin, men ni måste nog tänka den i en annan färg, utan bandet runt halsen och definitivt utan bröllopsvarningen :D
  alltså från den <~~ till (hee) den ~~>

Klockan 19 ikväll ska vi ha kakdag, vilket betyder att ettorna dukar fint i kafeterian, tvåorna bakar kakor (som vi treor får äta upp) och treorna ordnar dricka (alltså hat våran klassföreståndare köpt dricka och vi ska betala henne 10:- var). Jag hoppas att det blir lika mysigt som förra året och att kakorna blir goda :P

På fredag får vi jullov, vilket betyder att vi omp:are får ledigt från torsdag :D Jag åker hem med 15:55-tåget tillsamans med mormor, Hugo och fiolen min. Längtar som sjutton! Det ska bli så himla skönt att äntligen få ett ordentligt lov! Dessutom tycker jag att det är mysigt med julstöket, jag det ör till och med underhållande att stoppa korv ;D

Nej nu ska jag gå och äta något, öva bas och sedan göra mig iordning inför kvällens roligheter.
Ciao!

(Jag ber förresten om ursäkt för de många fel jag gjort i den här texten, men tangentbordet är inte vad jag är van vid, och jag orkar inte ändra det som är fel.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0