-

Och jag vill bara säga att om jag någon gång inom de närmaste tio (68) åren får för mig att skaffa eget boende inom den här kommunens gränser kan väl folk se till att antingen få in mig på ett ställe för psykisk vård, påminna mig om världen eller sätta en kula någonstans långt in i mitt huvud? Det är en finfin stad till naturen, min familj och vännerna, men jag skulle aldrig vilja bli fast här och bara en lägenhet för ett litet tag skulle antagligen försämra möjligheten att komma loss betydligt. Dock är jag på god väg att lämna staden och förväntar mig att jag flyttat inom tio månader, så det så! jag kommer hamna minst tio mil härifrån, max drygt hundra, men det tror jag int eär något alternativ för tillfället. Det vore dock roligt att studera utomlands efter högskolan. Kanske Österrike, eller varför inte England? Tyskland? Hmm... Ska kanske satsa på att komma in på högskolan först, annars får det bli folkis ett år först, men det får vi väl hoppas att det inte blir (inte för att jag skulle ha något emot det, men jag har mitt mål för tillfället)...

Usch, nej nu ska jag faktiskt sova för jag har ju baslektion imorn och måste öva innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0