New start...

Idag var första skoldagen vi hade med riktiga lektioner, eller ja fram till klockan ett, vilket betydde att jag hade en lektion. Jag är jättetrött faktiskt, men har fortfarande inte övat bas, så det måste jag göra... Gjorde mig lite kyckling till middag...

Inatt var de helt jättehemska här på hemmet! Uppe och skrek och skit, och då var jag ändå inte uppe när det var som värst! Det är inte konstigt att L tycker att folk här är konstiga när de betér sig så! Sedan att det knappt var någon av de som bor här som höll på är väl en annan sak... Jag gillar mitt schema i alla fall^^

Kommentarer
Postat av: Lehane

Är jag L? Eller är det ngn annan XD

For the record så tycker jag också de är konstiga - ifall det nu inte är jag som är L ;P

2008-08-22 @ 21:59:36
Postat av: Emma, the one and only

Haha, nej "L" är inte du, det är en på elevhemmet. Du är och förblir nog alltid "K" :P

2008-08-26 @ 12:23:19
URL: http://coccinellidae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0